۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

بعد از مراسم صانع ژاله یک بند به بندهای وصیت نامه ام اضافه کردم : من نه تنها بسیجی نیستم بلکه از بسیجی ها نفرت دارم


پس از آنکه صانع ژاله به بسیجی بودن متهم گردید . و با توجه به اینکه برادر ایشان قانع ژاله صراحتا اعلام کردند که ایشان بسیجی نبوده است ولی یک مشت مزدور هنوز سعی در جلوه دادن این دارند که به این شهید راه آزادی  ننگ بسیجی بودن را به او  بچسبانند و جهت هر گونه شبهه بعد از مرگ اینجانب در راه آزادی, به اجبار بندی به بندهای وصیت نامه ام اضافه نموده ام .به همرزمان گرامی که  در تظاهرات ضد حکومتی شرکت میکنند توصیه میکنم این کار را انجام دهند .
بند 12: اینجانب نه تنها بسیجی نیستم بلکه از بسیجی ها نفرت دارم

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
دوست عزیز در صورت امکان دعوتنامه ای جهت عضویت در بالاترین برای من ارسال کنید . شاید با همفکری من شما و تمامی ایرانیان راهی جهت سربلندی ایران بیابیم

myiran7@gmail.com

mohammad hossein emamparast گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.