۱۳۸۹ اسفند ۱۱, چهارشنبه

ما برای فرزند آذربایجان و لرستان میجنگیم و کشته میشویم .اما آذر بایجان و لرستان در خواب هستند .

دیروز بعد از خبر دستگیری موسوی و کروبی انتظار میرفت مردم غیور آذربایجان و مردم شجاع لرستان از همه استانها داغدار تر و حضورشان در خیابان محسوستر باشد .ولی متاسفانه آخر شب با بدنی کوفته و پایی که تاول های ترکیده اش جورابم را خیس کرده بود به اخبار بی بی سی گوش می کردم .ولی در اخبار بی بی سی  فقط مردم شهرهای تهران ،مشهد ،سمنان ،شیراز و اصفهان را در حالت اعتراض دیدم ولی راستش کمی حالم گرفته شد و این در حالی است که ما به  حمایت از فرزندان آذربایجان و لرستان به میدان رفته بودیم که در شجاعت و مردانگی در بین دیگر قومها زبانزد بودند . پس هنوز هم در 17 اسفند  در خیابانهای شهرهایشان چشم به راهشان می مانیم . شاید اطلاع رسانی ضعیف بوده است

۳ نظر:

ناشناس گفت...

انتظار داشتيد كه مردم آزربايجان هم حضور داشتند و از خود گذشتگي مي كردند... يعني همه از ديگري انتظار دارند و اين دقيقا همان آفتي است كه حكومت مي خواهد ما را گرفتار آن كند و الحق و الانصاف هم تاكنون موفق بوده.
اولا كه برادر گرانقدر شما نبايد براي هيچ كسي جز آزادي ايران عزيز بجنگيد.
من در مورد لرستان اطلاعي ندارم ولي اگر مردم آزربايجان هنوز كاري نمي كنند دليلي دارد.و آن اينكه خود آقاي موسوي در تبليغات قبل از انتخبات فرمودند كه نيازي به حمايت رهبران سياسي آزربايجان ندارند( البته نه به اين شدت و حدت ولي فحوي سخنشان همين بود)
ثانيا اين كاري كه شما در تهران انجام مي دهيد هيچ نتيجه اي نخواهد داشت (حداقل نتيجه دلخواه شما). بايد برنامه ريزي شده و منسجم عمل كنيد.
بسيار مضحك است كه قبل از راهپيمايي آدرس و زمان آن را اعلام مي كنيد. گويي مي خواهيد بگوييد بياييد ما را دستگير كنيد يا جلوي ما را بگيريد.
اين طرفند براي نمايش حظور و همبستگي مردم قبل و بعد از انتخابات مناسب بود ولي اينك هدف چيز ديگري است و به تبع آن روش هم بايد تغيير كند.

aga_mortaza گفت...

از ما شما را فراوان درود

عزیز دل برادر شما به خاطر خودتان و شاید بخاطر ایران می خواهید بجنگید.

در طی این چندین قرن آذربایجان در صف اول قرار داشته و دارد
در طول این سی و چند سال حکومت رژیم ولایت می دونی چند بار اذربایجان به دست ... سرکوب شده
کسی نمی تونه ادعا کنه که اذربایجان در طول تاریخ نشسته باشه

ناشناس گفت...

گلایه قشنگی بود البته بهتر از من میدانی که ما برای آزادی خودمان،فرزندانمان و سرزمینمان به خیابان رفتیم بجز لرستان و آذربایجان خیلی اقوام ایرانی دیگر از خو تحرکی نشان ندادند این نقطه ضعف جنبش است باید صاحبنظران بررسی کنند چرا؟در هر حال باظرافت بیان کرده بودی.