۱۳۹۰ فروردین ۲۳, سه‌شنبه

افشاگری:با مدیریت امام زمانی احمدی نژاد امکان کنترل بر پرداخت قبض گاز توسط شرکت گاز و قطع آن وجود ندارد پس نپردازید که از دستتان میرود .


موضوع از این قرار است که  در جلسه ای که با حضور احمدی نژاد واعضای دولت و مدیر عامل شرکت گاز و آقای اوجی مدیر مالی شرکت گاز در آذز ماه سال 89 برگزار شده بود  .احمدی نژاد برای  اینکه  وجوه قبض گاز به حساب شرکت گاز واریز نگردد و کنترلی توسط مجلس بر روی آن نباشد  خواهان واریز وجوه قبوض گاز به شماره حسابهای جدید (ظاهرا شماره حساب های وزارت دارایی )می گردد که این طرح با مخالفت آقای اوجی مدیر مالی مواجه میگردد و آقای اوجی معتقدند که چنانچه شماره حسابهای تحت کنترل شرکت گاز نباشد امکان کنترل پرداخت یا  عدم پرداخت و ردگیری قبوض وجود ندارد . اقای احمدی نژاد (شعیب ابن صالح خودمان ) که با مدیریت امام زمانی کشور را اداره می کنند می فرماییند همین که من میگوییم !
در این موقع مدیرعامل شرکت گاز ضربه ای با پا از زیر میز به آقای اوجی میزند که چیزی نگو و خلاصه با واریز قبضهای گاز به شماره حسابهای جدید، شرکت گاز تمام کنترل و رد گیری خود بر روی قبوض  را از بهمن ماه از دست داده و نتیجه این شده که  قریب به 70 درصد وجوه قبض گاز توسط مردم واریز نگردیده و هیچگونه کنترلی هم بر روی آنها توسط شرکت گاز نمی تواند  وجودداشته باشد  .دوم اینکه شرکت گاز از پرداخت تمام دیون خود به پیمانکاران عاجز مانده و هر روز بر تجمع طلبکاران در شرکت توسع گاز ایران افزوده میگردد.
خلاصه از من بعنوان یک کارمند شرکت گاز گفتن قبضهای گاز را واریز نکنید و این تهدید های قطع گاز کسانی که پرداخت نکرده اند هم همه بلوف است