۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مبادا خلیج فارس ما را به نام دیگری به دنیا معرفی کنند.

 در حالی که به ایرانی بودنم مفتخر بودم و سراسر وجودم از اینکه در سرزمین آرش متولد گشته و کورش که ندای آزادی بسیاری از مردم در 2500 سال پیش بود پادشاه سرزمن من بوده است میبالیدم و به هوش سر شار ایرانیان واینکه  نزدیک به نصف کارشناسان رده بالای ناسا ایرانی هستند  به دنیا فخر می فروختم و اصلا به این فکر نبودم که در حال حاضر در چنگال دژخیمانی گرفتارم که نه تنها در زمینه فرهنگ و اندیشه بلکه در زمینه ورزش نیز ما را در حد مفلس ترین کشور های جهان تنزل داده که ناگهان چشمم به خبری در بی بی سی افتاد که با خطی درشت نوشته بود : قطر میزبان 2022 جام جهانی گردید چشمانم سیاه و دنیا به دور سرم چرخید و تمام افتخارات گذشته را فراموش کردم که ناگهان نجوایی در گوشم گفت .ایرانی بی غیرت که در زیر یوغ جمهوری آخوندیسم متحمل بزرگترین اهانتها به فرهنگ و اندیشه ات  هستی : بودم بودم حساب نیست هستم هستم حساب است .  تکانی  به خود بده .!لذا بعد از آن این سوال در ذهن  به گردش درآمد که در جام جهانی 2022 با توجه به اینکه هدایت تبلیغات و معرفی اماکن منطقه در دست دولت قطر است مبادا خلیج فارس ما را به نام دیگری به دنیا معرفی کنند.

هیچ نظری موجود نیست: