۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

ای آنانی که در عزای سبزپوشان کربلامیگریید، در عزای سبز پوشان ملک ری چه کردید ؟

به ایام محرم که مینگرم ، میبینم همه جا سیاهپوش است ،همه در حال تکا پو برای چه هستند ؟برای عزای حسین مظلوم است که همه به خروش آمده اند؟ .آری حسین مظلوم بود ،او را در 1400 سال پیش در صحرای کربلا به قتل رساندند و من هم بر قاتلش لعنت می فرستم .اساسا آرزو میکردم ای کاش واژه ای به نام قتل در زندگی روزمره ما وجود نداشت . ولی از این مردم در تعجبم .زیرا در عزای حسین، من هم غمگینم ولی انتقام حسین را فردی به نام مختار از قاتلان و ظالمان گرفته است .ولی علاوه بر حسین مظلومانی را میشناسم که از حسین مظلوم تر بودند ،ولی کسی صدای وا اسلاما را از این جماعت حامی مظلوم نشنید . آری اگر حسین در 1400سال قبل کشته شد ،در یک سال قبل در ایران تعدادی از هموطنانمان از جمله ندا و سهراب مظلومانه به خاک و خون کشیده شدند .اگر حسین از قوم عرب بود نداها و سهرابهای ایران زمین هموطن ما بودند . اگر کشته شدگان صحرای کربلا72 تن بودند ، بدانید کشته شدگان ملک ری بیش از 73 تن بودند .اگر حسین را بعد از مرگ ، بزرگ داشتند ندا وسهراب ما را به انواع و اقسام اتهام ها و افتراها راندند .
لذا  آنان که بعد از صحرای کربلا رخت عزا میپوشند و در کوچه و خیابان بر سر و صورت میزنند و فریاد وا اسلاما و وا مصیبتا سر میدهند ،در زمان به خاک و خون کشیده شدن هموطنانشان چشم ها را بستند و به پس  خانه هایشان خزیدند . حال آنها بگویند کدام یک از این دو مظلومترند؟ .پس رختهای عزایتان کجاست ؟. اصلا این مظلومان حال حاضر را میشناسید ؟. می دانم که نه .
زیرا خوب میدانم اگر حادثه کربلا در حال حاضر واقع میشد، قطعا شما در صف یزیدیان بودید وگرنه ،مظلومان زمان خود را رها نمیکردید . باشد که مختاری در قرن حاضر پیدا شود و داد مظلومان ملک ری را از ظالمان زمان باز ستاند .

۱ نظر:

شعله خشم گفت...

سلام دوست عزیز
دوست گرامی چون عکس هدر وبلاگ یک تکه هست نمیشه کاری کرد که وقتی موس روش میره اسم شهدای جنبش آزادی خواهی رو تک تک بنویسه ولی اگر عکس ها جدا جدا بود میشد
دوست عزیز فرموده بودید که با هم لینک بشیم . من هم دوست دارم آدرس وبلاگ همه دوستان رو در وبلاگم بزارم ولی چون وبلاگ من یک ستونه هست ( نه مثل وبلاگ شما که دوستونه هست – یک ستون سمت راست و یک ستون در مرکز ) نمیشه این کار رو کرد چون قسمت لینک ها میافته ته صفحه و کمتر کسی میره تا پایین وبلاگ و ...
در ضمن دوست عزیز اگه میخوای وبلاگت پر بیننده بشه بیشتر از عکس توی پستهات استفاده کن و تیتر های جالب توجه بزن . بعد منتظر باش تا گوگل برات بازدیدکننده میفرسته .
وبلاگ من روزی بیشتر از 3 یا 4 نفر بازدیدکننده دائم نداره ولی حدودا 200 یا 300 تا بازدیدکننده از طریق سرچ عکس و متن گوگل به وبلاگم لینک میشن . در ضمن لینک کردن پستهات توی سایتهایی مثل بالاترین و دنباله سبز و لینک و ... هم میتونه رتبه وبلاگت رو توی سرچ گوگ بالا ببره .
در پایان یک پیشنهادی هم برات دارم و اون اینکه زیاد به آمار بازدیدکننده و نظر دهنده و تعریف کنند و .... این چیزها توجه نکن ، بقول معروف تو کارخودتو بکن و با وبلاگ نویسی و پست زدن احساسات تو ارضا کن .
در پایان امیدوارم همیشه پر انرژی باشی و کم نیاری ، چرا که برای رسیدن به آزادی و دموکراسی و استقلال راه زیادی مونده !