۱۳۸۹ مهر ۱۹, دوشنبه

این عکس را ببین دلیل ارسال پول به لبنان با توجه به گرسنه بودن ملت خودمون را کاملا متوجه میشید

 
    • همیشه یک سوال تو ذهن من بود که چرا با توجه به اینکه مردم ما با این همه تمدن و فرهنگ قدیمی گرسنه سر بر بالین میگذارند پولهای نفت ما به لبنان میره؟ ذهنم را مشغول کرده بود .تا دیروز که جناب امام سید حسن نصرالله هم تایید کردند که بعله مردم ایران دنبال پول نفت سر سفره نگردید که سفرهای شما تو لبنان پهن شد و بردیم و خوردیم و ....
    • خلاصه تا اینجا که این عکس را دیدم و خداوکیلی من توجیه شدم و با خودم گفتم خوب اخوندا میگن چرا وایسیم تا بمیریم و بعد بریم پیش هوریا تازه اونم اگه بریم بهشت .همینجا یه بهشت با پول نفت درست میکنیم البته این پولها همونطور که رو پرجم این دختر خانم نوشته در راه اسلام است .

۲ نظر:

ناشناس گفت...

مهم اين است كه زمان به نفع ما و بر ضرر حاكمين است ؛ما رشد يا بنده هستيم وآنها ميرندهما اميدوار وآنها نا اميدجهان ما باز رو به انبساط است وجهان آنها بسته ورو به انقباض است. باميد پيروزي هر چه سريعتر.

مسلمان زاده گفت...

لبنان جائی هست که فرقه ذالّه شیعه از آنجا به ایران عزیز صادر شد. تا مردم ما دوباره بیدار نشوند و از زیر زنجیر روحانیت این فرقه ذاله خود را رها نکنند، بعید است که بتوان جلوی خروج اموال ایرانیها به آن منطقه را گرفت.
(http://hey-muslims.blogspot.com)