۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

احمدی نژاد خبر ندارد! که با برداشتن یارانه ها مامورهایی که برای سرکوب مردم گرسنه به خیابان آورده است خود گرسنه خواهند شد ؟


دیروز با خروج هر فرد از منزلش و گردشی در شهر تهران متوجه حضور عظیم نیروی انتظامی در هر کوچه و محله و خیابان میشود  سر هر محله حتی فرعی یک ماشین نیروی انتظامی و چند مامور ایستاده و گاها به قیافه هر کسی که خوششون نیاید گیر میدهند .این در حالی است که قیافه این ماموران به حدی کریه و زشت است که آدم را یاد ماموران هیتلر می اندازد .  لذا در این میان جماعتی که ساده  لوح و عامی هستند دلیل این امر را همانی میدانند که از سیمای حاج عزت ضرغامی  شنیده اند و میگویند برای این است که مردمی که گرسنه هستند احساس امنیت کنند ولی این جماعت از خود نمیپرسند این طرح چرا در زمان خفاش شب و یا زمان سرقتهای مسلحانه و یا زمانی که زن را از بغل شوهرش میدزدیدند انجام نشد و حالاچرا انجام میشود ؟.ولی بشنوید جماعت زبل در مقابل این دروغ بزرگ چه میکنند . آنها ابتدا دست به کیبورد میشوند و سری به دنیای مجازی میزنند و  صحبتهای احمدی نژاد را در کنارش قرار میدهند میبینند بله آینده وحشتناکی که در انتظار سفره مردم نگون بخت است را خود احمدی نژاد هم متوجه شده است ولی این فرد کوچک مغزفکر میکند که میتواند در مقابل این عکس العمل مردم که از گرسنگی و خالی بودن سفره های مردم است را با زور اسلحه خاموش کند ولی زهی خیال باطل این دیگر حکایت گرسنگی زن و فرزند است و و حکومت نظامی و مامور و اسلحه نمیشناسد و احمدی نژاد خبر ندارد که ماموری که برای سرکوب مردم گرسنه به خیابان آورده است خود گرسنه خواهد شد   .                                                                                                     

۲ نظر:

ناشناس گفت...

درسته

fadayemam گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.