۱۳۸۹ آبان ۲۹, شنبه

آیا کمک کننده به مجروح حادثه سعادت آباد به سرنوشت آرش حجازی دچار نمیشد ؟

در ایران قوانینی وجود دارند که دقیقا بر ضد بشریت است . گاها فکر میکنم این قانون می تواند فقط توسط نازی ها در 60 سال پیش وضع شده باشد . برای نمونه به تعدادی از آنها در این متن اشاره میکنم .
اگر در خیابان مجروح ناشی از تصادف که ضارب وی فرار کرده است به شما التماس کند و شما از روی غیرت انسانی او را به بیمارستان برسانید حتما بدانید که علی الرغم تبلیغ در سیما شما بعنوان ضارب تلقی و بازداشت خواهید شد مگر اینکه فرد مجروح فوت نکند و رضایت بدهد تا شما از ضن اتهام خارج گردید . لذا این قانون  عبارت دیگری هم دارد و ان این است : از کنار مجروحین تصادفات خیابانی سنگ دلانه عبور کنید و بر احساسات انسانی خود پای بگذارید وگرنه زندان در انتظارتان  است.
همچنین در خرداد ماه سال 88 وقتی دکتر حجازی به کمک مجروحی به نام ندا شتافت تا او را از مرگ برهاند او به قتل ندا متهم گردید و نهایتا از کشور فراری گردید و آواره غربت شد . لذا این هم عبارت دیگری داشت اگر فردی در میدان سعادت آباد التماس کنان از شما کمک خواست دوربین به دست بگیرید و از صحنه فیلبرداری کنید وگرنه چون دکتر حجازی آواره غربت خواهید شد. در نهایت دوست دارم اگر دکتر حجازی این متن را بخواند برای خوانندگان این متن نظرشرا بگذارد. و بگوید که اگر چه آواره غربت است ولی وجدان راحتی دارد چون به یک هموطن کمک کرده است حال یاوه گویان هرچه میخواهند بگویند .

هیچ نظری موجود نیست: