۱۳۸۹ آذر ۵, جمعه

متن نامه استعفا شیطان به خدا ،به دلیل وجود دیگر شیاطین در رژیم جمهوریاسلامی

متن نامه  استعفا شیطان  به خدا بدین شرح است :

به نام شیاطین جدید درایران که از من شیطانی ترند .
خدایا در آغاز خلقت ،وقتی از من خواستی که به انسان سجده کنم از این کار سرباز زده و از دستورت سرپیچی کردم زیرا خود را از انسان برتر میدانستم ولی وقتی در ایران به امور جاریه مشغول بودم چیزهایی دیده ام و به این نتیجه رسیده ام که نه ،آنها  به مراتب از من شیطانی ترند .

روزی برای ایجاد تفرقه به صف سیاسیون و اپوزسیون ایستادم و شروع به نجوا در گوش آنها کردم در ادامه متوجه شدم که  آنها شکست حاصل از تفرقه را نیز بارها تجربه کرده اند و باز هم تفرقه در بینشان بیداد میکند و دیگر نیازی به نجوای من نیست .

در زمینه اخلاقیات و مسائل جنسی که وارد شدم آنها به من هم که شیطانم ،پیشنهاد بیشرمانه می دادند لذا جان خود را برداشته به صحنه های دیگر گریختم . ولی متاسفانه موفق نشدم .
در صحنه های انسانی آن هنگام که برای صحنه سنگسارزنی ،من  برای تجمع در آن صحنه  خود را برای نجوا در گوش انسانها آماده میکردم، ناگهان دیدم که آنها سنگهایشان راهم  به سمت همنوع خود پرتاب واز صحنه بر میگرشتند و من فقط به توصیفهایشان  از نحوه پرتاب سنگ و چگونگی برخورد سنگ به بدن آن مفلوک رسیدم .
 خدایا اساسا در ایران نیازی به من وجود ندارد زیرا من به گوش خود شنیدم که قبل از آنکه من در گوش رئیس جمهورشان (که ریاستش حاصل تلاش بی وقفه من و چند همکار دیگر بود ) نجوا کنم او دروغهای شیطانیش را به مردم تحویل داده بود و من که شیطانم به صحنه هورا کشیدن مردم در پایان سخنرانی رسیدم .
من در ایران به چشم خویش دیدم  که انسانی با اتوموبیل  از روی هم نوع خویش گذشت و من که شیطانم به دنده عقب آمدن ماشین برای عبور مجدد از روی آن بیچاره رسیدم و خدایا اعتراف میکنم که از این صحنه منهم دلم شکست .
من در ایران  دیدم که دختری به نام ندا توسط یکی از همکاران جدید از کمپانی به نام بسیج به ضرب گلوله ای در خون خود غلطید
و من مبهوت نگاهش میکردم  و سران حکومت قاتلش را گرامی داشتند . 
خداوندا من در ایران برای اولین بار دیدم که مادری به دنبال جنازه فرزندش به نام سهراب اعرابی میگشت و حکومتیان شیطان گونه او را سرمی دواندند و جنازه فرزندش را  هم به او تحویل نمیدادند در حالی که من که شیطانم با جنازه  کاری ندارم .
خدایا این قسمت را محرمانه فقط خودت بخوان حتی ملائک منشی هم این را نخوانند زیرا من مامورانی در ایران دیدم که ممکن است در ملائک تو هم نفوذ کرده باشند من در ایران شیطانی هایی  دیدم که جرات باز گو کردن برای تو را هم ندارم زیرا ممکن است جرم ارتداد بدهند و من را  اعدام کنند.
لذا اینجانب ضمن برائت از تمام جرمهای فوق نه تنها به آنهاکه از من شیطانی ترند  سجده مینمایم  بلکه استعفای خود را به حضرت حق تقدیم میکنم باشد که بدانی من در برابر آنها بسی شرف دارم .

هیچ نظری موجود نیست: