۱۳۸۹ آذر ۲, سه‌شنبه

دکتر خزعلی! مبادا شکنجه گران از قلم تو ، برای تطهیر خویش از گناهانی به بزرگی زشتی کردارشان ، استفاده کنند.

همرزم گرامی دکتر خزعلی : در تارنمایت میخواندم که گفته بودی شکنجه گران  ،زشتی سیرتشان را در صورت نشان ندادند  و چون بسیار دوستت داشتم برایت این چند سطر را نوشتم . از تمام وجود اطمینان دارم که این  چند خط را از یک هم فکر خواهی پذیرفت . .
یار مبارزم شاید  من هم  کسی باشم  که از سختی فرساینده گرفتن قلم از دست قلم به دستان آگاه است و همانطور که برایم نوشته بودی  ما باید زکات قلم را بدهیم ولی بسیار مواضب باش که مزدوران حکومت اگر نتوانند قلم ما را به مزدهای گرانبها خریداری کنند می کوشند خود را آنقدر حقیر نشان دهند که قلم به دستان زکات قلم رابر آنها واجب بدانند و برایشان قلمی بر کاغذ برند آنگاه  خود را مظلوم و آنان را که در سیاه چالهایشان حیوان گونه شکنجه و تجاوز میکنند  را دروغگو معرفی نمایند ..
میادا آنها چون آگاهند که قلم تو رسوایشان خواهد کرد از قلم تو برای رسوایی شیخ شجاع استفاده کنند تا  بگوییند تجاوز به بی گناهان کذب بوده است .
مبادا آنها با قلم تو فریاد بزنند که  آنهایی راکه  سر در فاضلاب فرو کردیم شیادند و ما از این کار مبراییم .  .
مبادا قلمت را در جهت نادرست بودن مشقتی که بر نوری زاد گذشت  بر صفحه برند .  .
و در نهایت با پوزخندی بوزیینه وار  دکتر خزعلی مبارز ما را نیز از خودشان جلوه دهند  تا در صف قلمهای به هم پیوسته مان خدشه ای وارد کنند .
هم غصه ، مبادا با قلم تو بر قصه مصیبت یاران در بندمان  خط بطلان بکشند
زیرا چون روز روشن است  که آنچه با تو کردند با نوری زاد ها،امین زاده ها،و سحرخیزها نکردند، تا تو بنویسی ..
ما پیروزیم چون قلم هایما ن حقیقت را نجوا میکنند .

                                                                                                                     پرهای آبی صداقت تو را با تمام وجود میبینم          

                                                                                                                                              یار دبستانی تو 

پاسخ دکتر خزعلی :  با سلام؛ ما باید نشان دهیم که صادقیم و بر دشمن هم دروغ نمی بندیم، آنگاه قصه کهریزک که من با صدای بلند فریاد کردم تاثیر دارد، من همه چیز را خواهم نوشت، خوب و بد، زشت و زیبا، من از دردهای انفرادی خواهم نوشت، من از جنایات نیز می نویسم 

هیچ نظری موجود نیست: