۱۳۸۹ آبان ۳۰, یکشنبه

مبارز راه آزادی که با کلاه ادمینی دست به تهدید میزند اگر در شهرداری محله ای استخدام شود چه به روزگار آن محل خواهد آورد.

اولین بار با مسنجر بیلوکس در سایت  دکتر خزعلی آشنا شدم .آنرا نصب و رومهای سیاسی سری زدم . از بین رومهای سیاسی چندین روم را پسندیدم .اول روم ما هسیتم  . روم نهاد مردمی و روم مبارزان راه آزادی سه رومی بودند که در هر سه به بحثهای سیاسی گوش میکردم . بستگی داشت کدام روم باز باشد و خود را عضو هر سه روم میدانستم چون معتقدم تمام عقاید باید با هم متفق شوند و وقتی به آزادی رسیدیم حال صندوقهای رای تعیین کننده باشند پس تا اینجا هر سه روم با سه عقیده وقتی به تغییر حکومت اسلامی میاندیشیدند با من در یک جهت قرار داشتند . در دو روم ما هسیتیم و نهاد مردمی بدون اینکه بدانم و ابایی داشته باشم اظهار میداشتم که من به ان دو روم دیگر هم میروم و به سخنانشان گوش میدهم و ادمینهای این دو روم هرگز در مورد حضور من در دو روم دیگرحتی  ادعای نارضایتی نیز نکردند . یک روز در یک ساعت هم روم نهاد مردمی میهمان داشت  و هم روم مبارزان ومن هم با پالتاک در یک روم و با بیلوکس در روم دیگر بودم  بعد از اتمام جلسه ادمین روم مبارزان در صحبتی به من میگفت دیدی که تعداد ما بیشتر بود و رویشان را کم کردیم و من به سادگی از او پرسیدم که مگر ما یک هدف نداریم و نباید متحد باشیم . از پاسخش متوجه شدم که خود  و رومش را تافته جدا بافته ای میداند .لذا گفتم چرا من حلقه اتحاد بین دو روم نباشم .لذا در مورد شعر فرزند دکتر خزعلی که بیشتر موضوع روم مبارزان بود دستی به قلم بردم وشعری نوشته و بعنوان عضوی از نهاد مردمی انرا روی بالاترین گذاشتم .تا حلقه اتحاد بین دو روم شود .ابتدا ادمین روم نهاد مردمی پیغام داد و از نوشته من تشکر نمود .هنوز تشکر تمام نشده بود که ادمین روم مبارزان راه آزادیfarzin politation چنین پیغام داد.(( آیا روم نهاد مردمی با کمبود مشروعیت مواجه شده است که خودش را به دکتر خزعلی میچسباند. به ادمینهای رومت بگوی که چه میکنیم و چه میکنیم , وخجالت نمیکشید و تهدید پشت تهدید) . آر ی دوستان تفاوت را در عمل به دمکراسی در ادمین دو روم مقایسه نمایید . و بلافاصله در زیر لینک بالاترین خزعولاتی نوشت و به دنبال دیگر دوستانش گشت و پیغام داد که به این لینک منفی دهند ولی چون کسی را پیدا نکرد دوباره خودش به تنهایی برگشت و خزعولی دیگر در زیر لینک بالاترین که لیاقت خودش را داشت .
آری دوستان واقعیت این است  که او آنقدر کوچک بود که دکتر خزعلی را برای خود اعتباری میدانست که حاضر نبود با کس دیگری قسمتش کند در حالی که برای نهاد مردمی دکتر خزعلی نیز مبارزی بود چون دیگر مبارزان که در بند هستند و نهاد مردمی نیز بارها در رومش به دفاع از او پرداخته بود .البته نه به سبک اشکهای تمساح فرزین خان و ضبط کردن گریه هایش برای پخش دوباره برای خود دکتر خزعلی به جهت پاچه خواری و به قول خودش کسب اعتبار .

آری او انقدر کوچک بود که در پیله خود خزیده بود وفکر میکرد دنیا به اندازه پیله اوست واوست که با مبارزه میتواند به تنهایی با پیله های تنیده شده بر تن ،آزادی را به ارمغان آورد در حالی که نهاد مردمیبه اتحاد تمامی مخالفان فکر میکرد .

او آنقدر کوچک بود که وسط صحبتهایش روم بیلوکس را ناگهان میبست که به قول خودش به رو کم کنی با کاربران پلتاک بپردازد ولی در پایان به قول خودش رو کم کنیش ساندیس خوری آنچنان تهدیدش کرد و به او کقت فلانت میکنم که فرزین خان  رفت و با قلدر رومش برگشت که از او دفاع کند و خودش از ترس تنها به تکسی با دست لرزان اکتفا نمود.

اری او آنقدر حقیر بود که فکر میکرد یک آی دی که به روم دیگر پیوسته را می تواند با تهدید و رعب و وحشت  و قلدر بازی از تصمیمش منصرف نماید .در حالی که نهاد مردمی هرگز به حضور من در دیگر رومها و حتی تبلیغ رومهای دیگر اعتراضی نکرد. زیرا برای من آزادی را آرزو داشت . نه یوغ بندگی فرزین خان .
 حال سوال من این است مبارز راه آزادی که با کلاه ادمینی دست به تهدید میزند اگر در شهرداری محله ای استخدام شود چه به روزگار آن محل خواهد آورد.

در نهایت به ایشان می گویم فرزین خان .در جمهوری اسلامی تهدید ما را آبدیده کرده است سلاح دیگری را جستجو کن .

                                                       با احترام به دیگر ادمینها و اعضای روم مبارزان  راه آزادی



۱ نظر:

ناشناس گفت...

البته یار دبستانی صرف موضوع آزادی خواهی و مبارز بودن دلیل بر دموکرات بودن نیست ، در تاریخ مملکتمان داشتیم کسانی مثل روحانیون مبارز ، فداییان اسلام و حتی طالبان و القاعده که مبارز میکردند برای بردن یک مملکت به دیکتاتوری . امیدوارم به این مسائل زیاد اهمیتی نداری و همین که روشن شده چه کسانی به دنبال آزادی واقعی ایران هستند جای سپاس دارد